vrijdag 20 januari 2012

vanuit Sydney - Lunch op kantoor





Deze week begonnen met werken vanuit kantoor in St Leonards. Helemaal bevooroordeeld ging ik er heen met een tasje met fruit, noten en zaden. Ik dacht dat ze een bedrijfsrestaurant hadden met een barbecue waar gigantische stukken vlees zouden worden gebraden. Overslaan zou vloeken in de kerk zijn. Het zou muis stil worden als ik zou zeggen dat ik een vegetariƫr ben.



Niets is minder waar. Een bedrijfsrestaurant was er niet. Wel veel winkels en lunch tenten in de directe omgeving. De werkvloer zelf, een kantoortuin gesplitst door een gigantische keuken, the common area.

Bijna jammer dat ik geen koffie meer drink. Er is een koffie apparaat wat verse bonen maalt met een klein koelkastje ernaast, verbonden met een slangetje die de verse melk koel houdt.



Helaas weer geen blender, wel een broodrooster, tosti-ijzer en natuurlijk 2 magnetrons .;)



Het belangrijkste, heel veel servies. Waaronder ook scherpe messen en een snijplank. Iedereen lijkt hier van alles te maken, waarbij ik ook groene dingen voorbij zie komen. Goeie omgeving om lekker wat passie vruchten open te snijden om het vruchtvlees op te eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten