zondag 30 januari 2011

New York: Restaurant Caravan of Dreams



Caravan of Dreams; een restaurant in het hippe East Village. Ik wist van HappyCow dat ze hier rauwe menu opties zouden serveren. Mijn lief had het zo koud; het is een van de koudste dagen van het jaar dat ze iets warms wilde. Ze koos voor de macrobiotische hap. Ik bestelde een smoothie, een "sandwich" en een rauw toetje.
  • Live superfood smoothie; Cocunut, Almond butter with Maca, Goji berries, aloe vera, chia seeds, currants and dates.



  • Live wild maine nori salad sandwich; Onion bread, avocado, sprouts, tomato, hummus and salad.





  • Banana Almond Butter Pie; nutty banana creaminess.

Toetje was zeer geslaagd. De rest OK. Inclusief 2 chai thee waren we 65 dollar excl tip kwijt.

2 opmerkingen:

  1. Het ziet er heel erg netjes uit hoor! Ik ga er maar al te graag naartoe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jeroen, heel veel plezier! Ik hoop dat er ooit ook weer eens heen te gaan. Love New York en de leuke restaurants :)

      Verwijderen