woensdag 10 augustus 2011

Winkel: Deshima



Deshima is een bijzondere winkel onderdeel van het macrobiotisch Kushi instituut - dus niet gericht op rauw eten. Toch heb ik besloten om hier te schrijven over deze winkel, omdat ze gewoon super de luxe biologische spullen verkopen. Ik doe graag prijs vergelijk en zo zag ik bijvoorbeeld:
  • Sushi Nori 50 vellen: 16.75 elders 26.95.
  • Blond lijnzaad 500 gram: 2.95 elders 4.50.
Je kan hun prijslijst hier online vinden.



Het is misschien een beetje ketters om hier te schrijven over hun restaurant, aangezien het zeker niet rauw is. ;-) Maar je kan er 6 dagen per week 's middags eten. Kom vroeg op de middag. Een soort zelf-service restaurant. Macrobiotisch veganistisch biologisch eten - een hele mond vol. Ik heb me voorgenomen om hier af en toe te eten om zo ook meer gevarieerd te eten.Ze hebben veel dingen die ik normaal niet eet. Dit gezegd hebbende, het valt mij ook best zwaar omdat ze sommige dingetjes ook frituren en dat ik eet normaal zeker niet.

Zeer geschikt om even snel alleen te eten. (wel rustig 25 keer kauwen per hap natuurlijk ;)



Je vindt hun winkel/restaurant in hartje Amsterdam, vlakbij het Leidsplein, schuin tegenover Paradiso aan de Weteringschans nummer 65.


Grotere kaart weergeven





1 opmerking:

  1. Ik ben ook fan van Deshima! Een heerlijke winkel met veel keus!

    groetjes,

    Asha

    BeantwoordenVerwijderen