donderdag 27 mei 2010

1 maand rauw - dag 1

Over precies 1 maand gaan we op vakantie naar een Grieks eiland. Mijn lief kwam met het idee om weer eens 100% rauw te gaan en alleen gefilterd Clarity water te drinken.

Dat rauw eten valt wel mee, dat zijn wel gewend. Alleen dus even geen warme Lasagna meer bij veganistisch restaurant de Bolhoed.

Maar ook even geen kruiden thee meer! En geen Chai thee met Soya melk en honing.

Ik moet me daar wel even overheen zetten. Een warme bak thee trekt toch wel ongelofelijk. Op mijn werk zet ik altijd wel 1 of 2 potten om lekker thee te lurken achter de computer.

Maar vanochtend braaf met 3 liter Adya water vertrokken. En een 'zooi' :) rauw eten zoals gebruikelijk:
  • 2 bananen
  • zonnenbloempitten
  • rauwe cashewnoten
  • 1 rijpe tomaat
  • Brocoli
  • 2 waspenen
  • ontkiemde linzen
  • ontkiemde kikkererwten
  • ontkiemde mungbeans
en vanavond staat er een heerlijke rauwe aardbeien taart te wachten in de koelkast.



Gelukkig leef ik per dag. Dus ik ben alleen even rauw voor vandaag. Dan zien we wel waar het schip strand.

Heb nog even wat terug gelezen over toen ik 3 weken 100% rauw was. En dat is heel inspirerend. Ik kon weer voelen hoe dat toen was. Toch wel heel bijzonder. Heel puur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten