zondag 14 maart 2010

Water filter



Eigenlijk vond ik het overdreven. Een waterfilter gebruiken terwijl we hier al zulk lekker kraan water hebben; het water in Amsterdam komt uit de duinen rond Zandvoort.

Heb wel een keer een waterfilter gekregen van Aquafresh. Zo'n kleintje waar je iets meer dan een liter kunt zuiveren. Was ik in Engeland mee in aanraking gekomen. Daar was het Aquafresh gefilterd water wel super lekker vergeleken met kraanwater. Lekker zacht. Maar in Nederland maar 1 maand gebruikt. Toen moest het filter vervangen worden. Nooit meer gedaan natuurlijk. Toen ik eindelijk wel een set nieuw filters gekocht had ik me vergist en bleken ze niet te passen! Terug brengen kon ook niet want ze waren in plastic ingepakt.. Arghh.

Maar nu hoorde we veel positieve dingen over Adya water clarity. Samen met een filter systeem waar je 10 liter in kunt bereiden. En het filter blijft 1 jaar goed. :) Mijn lief wilde deze graag proberen. Ik was snel overtuigd natuurlijk. Lekker zacht water voelt sowieso super lekker en gezond.

Ik laat nog horen hoe het bevalt of dat we in een hype zijn gestonken. ;)

1 opmerking:

  1. Wat grappig, mijn moeder heeft deze ook net gekocht dit jaar....

    Het water proeft heerlijk, en de verhalen erover zijn fantastisch, maar ik heb ook zo mijn vraagtekens erbij. Dit omdat mijn moeder een fles water (een afwasmachine gewassen wijnfles met kurk) weggegeven aan een vriendin om het ook te proberen. Maar nu was de kurk gaan schimmelen en het water ook! Binnen een hele korte tijd!
    En dat terwijl ze beweren dat dit water voor altijd en altijd helemaal goed blijft.... ik vond het maar vreemd!

    BeantwoordenVerwijderen