vrijdag 22 januari 2010

2 weken rauw.

2 weken alleen rawfood gehad.

Dit puur dieet is nu een weg voor mij om spiritueel te groeien realiseerde we ons. Door alleen puur sattvic eten voel ik mezelf ook puurder. Ik begin nu langzaam te merken dat ik veel makkelijker in de meditatie zit 's ochtend. Iedere ochtend ga ik naar yogales die begint met een half uur stilte meditatie. Niet eens dat mijn hoofd zo stil is, maar het half uurtje vliegt voorbij en mag best langer zijn.

Er is ook een keerzijde. De laatste tijden heb ik wat extra last van gas om het netjes te zeggen. Misschien onderdeel van de verandering qua spijsvertering. ;)

Maar het sociale aspect vind ik toch ook lastig. Een paar weken gaat wel. Maar ik kan niet maanden lang alle eet (vaak leuke!) voorstellen die anderen doen afslaan. Deze week ben ik wel met een vriend naar de Bazaar geweest op Albert Cuyp, hij kreeg honger en bestelde wat eten. Dat ging verder goed, wat hij at sprak me niet aan en ik had goed gegeten die dag. We hebben gezellig gesproken tijdens het eten en ik had een rauwe cracker bij me die ik halverwege uit mijn tas toverde.

Nu heb ik natuurlijk toen ik stopte met drinken ook moeten dealen met dingen als, drink je niet wat ongezellig! Alhoewel nu ik dit schrijf ik me realiseer dat ik dergelijke opmerkingen niet meer hoor. De wereld om me heen verandert mee!

Afgelopen week heb ik intens gedroomd. Goed geslapen maar ik zat nog diep in mijn dromen toen ik wakker werd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten