zondag 31 oktober 2010

David Wolfe



Wow. Er waren vandaag zo'n 255 mensen bij de lezing van David Wolfe. Wat lekker zeg. Soms denk ik wel eens dat ik de enige ben die bezig is met raw foods en super foods. David voegde nog super herbs toe aan dit rijtje trouwens. :)

Ik heb wat kern zaken die me raakte opgeschreven en zal in de komende weken hier een aantal behandelen. Hij ging lekker lang door, helaas moest ik om 1900 weg om dat ik elders een verplichting had!

Voor nu de welbekende uitspraak waar hij mee begon: "You are what you eat." Maar dat gaat dieper dan alleen wat je eet. Ook over het in contact te komen met wat je eet, met de natuur en alles om je heen. En God natuurlijk.

Ik ging met wat reserveringen er heen, maar kan een lezing van hem toch wel ontzettend aanraden. Wat een inspirerende dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten