dinsdag 5 oktober 2010

David Wolfe en Eckhart Tolle

Het laatste weekend van oktober wordt druk.

We gaan op zondag naar David Wolfe kijken/luisteren. Hij komt bij de Chocolate club. Dat is wel een onzettend leuke lokatie, zeker omdat er een chocolateclub feest is na afloop. Ik heb eerlijk gezegd nooit een boek van hem gelezen, maar ken hem wel van youtube filmpjes. Zo heeft een filmpje grote indruk gemaakt toen ik op zoek was hoe rawfoodies aan hun B12 komen. David merkt op dat hij af en toe mieren eet. LOL :) Helaas !!!!! staat dat youtube filmpje niet meer online.

En dan is er dit super enthousiaste artikel van Laura Levensvuur. Ik quote een stukje:

"Nog tot 3 uur s'nachts zaten we met een man of 10 gekluisterd aan zijn lippen te luisteren naar verhalen over Ormus Gold, 2012, illuminati, Alien Abductions, Vortex, Tijdmachines, Zwarte gaten, De Mens DIe NOOIt op de Maan is geweest (grootste leugen ooit in de historie),DMT, galactische supervoeding, de oorsprong van de mens, Ticket to the Cosmos, Stargates, Jesus is a mushroom en nog meer FAR OUT informatie waar je mond van open zakt."

Hoeveel rauwe chocolade is er toen gegeten? :-)



Maar om alles in balans te brengen gaan we de dag ervoor eerst naar Eckart Tolle, die spreekt in de De Doelen in Rotterdam. Zijn boek, De kracht van het nu/The power of now is het eerste spirituele boek geweest wat voor een ontzettende eye opener was. Ik kan niet zeggen dat ik helemaal in het nu leef, maar ik probeer het wel en ik beschouw het als een groot goed. Vragen als, heb ik nu een probleem? zijn belangrijke lessen voor mij geweest. Ook van hem heb ik teachings gezien op youtube en ik vind hem een krachtig inspirerend spreker.

Wij hebben een van de laatste kaartjes weten te bemachtigen, dus we zitten helemaal achteraan en niet eens naast elkaar, maar dat is allemaal goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten