zaterdag 25 september 2010

Colonic Cleansing / Darmspoeling

Onderdeel van het leverspoel programma is 1 darmspoeling. Dat heb ik 2 keer eerder gedaan tijdens vast kuren. Dat was vrij simpel in een badkamer zelf aan de gang gaan met klysma set.

Nu ben ik voor het eerst bij een kliniek geweest. Daar gebruiken ze een apparaat wat ook zo door zou kunnen gaan voor een marteltuig. :)



Een gepensioneerde verpleegster voerde de sessie uit. Die was erg professioneel en ik voelde me snel op mijn gemak. Gelukkig maar, ik ontdoe me niet dagelijks van mijn onderkleding om een buis anaal in te laten brengen. ;)

Ze liet 3 keer anderhalve minuut de darmen vol lopen. Ik kende het gevoel al van de klysma. Vervolgens loop het zaakje er vanzelf weer uit, weer via dezelfde slang, ondertussen masseerde ze mijn buik. Omdat het een gesloten systeem is ruik je verder niks. Dat is bij een gewone klisma wel anders.

Opgelucht stond ik een uur later weer buiten. Erg hongerig! Maar ik blijf 'nuchter' vandaag voor de liver flush vanavond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten