maandag 8 juli 2013

Hoe leef je langer?

Weer een interessante documentaire van Focus op uitzendinggemist.nl gezien. Veel wat hierin over vasten wordt gezegd sluit aan bij wat ik eerder heb geleerd bij Dharma Healing.

Wat nieuw is voor mij, het idee om iedere week 2 vaste vast dagen te hebben en de resterende 5 dagen normaal te eten.


Eat, Fast & Live Longer HD door limoslight

Confronterend trouwens die dokter die het vetgehalte van Michael Mosley meet. Zelf ben ik niet dik, maar wel 20 kg aangekomen afgelopen jaren. Daarvoor had ik altijd een super snelle spijsvertering; ik zat op ongeveer 60kg bij 1.85 terwijl ik alles at wat ik wilde. Nu is dat iets voorbij 80kg. Eigenlijk is dat allemaal in mijn buik gaan zitten. Terwijl ik in die gehele periode toch zeker consequent gezond heb gegeten en redelijk wat lichaamsbeweging heb gehad. Verder ook geheel alcoholvrij, dus kan niet aan een bierbuik worden toegeschreven. Eerder een noten/dadels/honingbuik. ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten