woensdag 3 februari 2010

Rauw gebroken.

Heb ik mijn rauw experiment gebroken. Ik vond de sociale impact toch te groot. Er komen vrienden van mijn vriendin uit Duitsland en niet met hun kunnen mee eten vind ik toch te dogmatisch. Dus ik ga toch proberen te experimenteren met een tussenweg.

Vanavond hebben we bij de Bolhoed gegeten en ik heb een lasagne besteld. Was best lekker maar lag wel zwaar op de maag. Mijn smaak is toch langzaam aan het veranderen door al dat rauwe eten. Het voelde een beetje onnatuurlijk. Een beetje verlekkerd keek ik naar de rauwe groente salade die mijn vriendin at.

Ik heb er expres voor gekozen om nu alvast al wat eten wat gekookt was, nu ik alleen met mijn vriendin was. Mocht mijn maag ofzo geprotesteerd hebben zat ik in ieder geval niet in een groter gezeldschap. :)

Link

Geen opmerkingen:

Een reactie posten